fbpx

GYIK munkáltatóknak

Egyéb kérdése van?

Lépjen velünk kapcsolatba a megfelelő elérhetőségeink valamelyikén.

Elérhetőség

Hirdetések feladása, kezelése

Leggyakoribb kérdése

Természetesen igen, de ennek egyszeri költsége van.
Természetesen tetszés szerint bármikor, azonban mindig csak jóváhagyást követően jelenik meg a hirdetés!
Csak és kizárólag valós álláshirdetéseket.
A jóváhagyást követően, mely maximum 3 órát vesz igénybe.
Minden regisztrált, és jóváhagyott cég/vállalkozó, vagy akár magánszemély
3 db hirdetést bárki feladhat oldalunkon ingyen, amely megjelenik 15 napig. Árainkról az "Áraink" menüpont alatt tájékozódhat.
Az oldalunkon keresztül. A jelentkezéseket megtekintheti oldalunkra belépve, de értesítést is kap emailben a jelentkezésekről.
A saját menüponton belül a “Hirdetések kezelése” menüpontra kattintva.

Pénzforgalom

3 db hirdetést bárki feladhat oldalunkon ingyen, amely megjelenik 15 napig. Árainkról az “Áraink” menüpont alatt tájékozódhat.
Egyenlőre ezt a szolgáltatásunkat nem tudja használni.

  1. Megrendelő regisztrál Szolgáltató Honlapján;
  2. Megrendelő Szolgáltató Honlapjára való belépést követően a „Hirdetésfeladás” menüpontra kattintva elindítja hirdetésének feladását;
  3. Megrendelő a megjelenő Álláshirdetői űrlap részeit megfelelően kitölti;
  4. Megrendelő a kitöltött adatok és információk után elfogadja a Szolgáltató jelen ÁSZF és Adatvédelmi nyilatkozatát, majd a „Hirdetés feladása” gombra kattint;
  5. Megrendelő eljut a Szolgáltató Szolgáltatási csomagjainak kiválasztási részéhez, ahol kiválaszthatja, hogy az „Alap csomag”-ot, „Business”, „Business+”, „Deluxe”, vagy „Deluxe+” szolgáltatások közül a neki tetszőt, vagy ha már régebben vásárolt csomagot, úgy a meglévő csomagjai közül a neki tetszőt;
  6. Megrendelő a „Csomag frissítése”, vagy „Hirdetés feladása” gombra kattintva elindítja a hirdetés feladását, ahonnan a Megrendelő a Szolgáltató Pénztár oldalára jut.
  7. Megrendelő a Szolgáltató Pénztár oldalán megadhatja a számlázási adatokat, melyeket kérünk minden esetben helyesen adjon meg!;
  8. Megrendelő a számlázási adatok megadását követően a „Tovább” gombra kattintva eljut a rendelés véglegesítési felületéhez, ahol ellenőrizheti a megrendelt szolgáltatást, annak összegét és láthatja a fizetési lehetőséget, ami jelenleg Banki átutalás;
  9. Megrendelő amennyiben szeretné megrendelni az adott szolgáltatást az ÁSZF és Adatvédelmi nyilatkozat elfogadásának bejelölését követően a „Rendelés leadása” gombra kattintva leadhatja rendelését, ami fizetési kötelezettséggel jár.
  10. Megrendelő kap egy automatikus üzenetet Szolgáltatótól a rendelés beérkezéséről, amely a jelen ÁSZF 13.1. pontja értelmében nem tekinthető a Szerződés elfogadásának.
  11. Megrendelő a Szolgáltatótól kap egy második üzenetet a Megrendelés feldolgozásával kapcsolatban, ami a Szerződés elfogadásának tekinthető. Ebben találja Megrendelő a Szolgáltató számára való fizetési lehetőség adatait, úgy mint a Név, Bankszámlaszám, Megjegyzés rovatba írandó szöveg;
  12. Megrendelő a 11.pontban kapott Email után elküldi Szolgáltató számára a Szerződéses összeget, mely beérkezéséről a Szolgáltató tájékoztató emailt küld a Megrendelő számára, továbbá a kiállított számlát, amelyhez a Szolgáltató a szamlazz.hu rendszerét használja. A kiállított számla PDF formátumban kerül elküldésre a Megrendelő Email címére.
Átutalással, (bankkártyás fizetés fejlesztés alatt).

Természetesen igen. Online, mely ki is nyomtatható. A számlát a szamlazz.hu rendszerén keresztül állítjuk ki és emailben küldjük el Önnek.

Az igénybe vett fizetős szolgáltatásról a számlánkra történő utalást követően állítunk ki alanyi adómentes számlát a szamlazz.hu rendszerén keresztül és küldjük el Megrendelőink számára emailben.

Bruttó (végösszeg). Alanyi Adómentes számlát állítunk ki!